CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

lesen kete...

ada rupe org keciwa x...

erm...mcm mane nk mulakan ek...

ari tu dh g kursus 6 jam utk amik lsen kete...

igtkan lps dpt lsn agung leh la trus blaja tp pk cik tu kata kena tggu 2 m'ggu lg br leh blaja...

sbb lps sbln br leh amik exm ngan JPJ...

klau blaja awl tkt t lupa...huhuhuhu...

igtkan cuti 2 m'ggu ni nk la manfaatkan ngam amik lsen tp pe nk wt mmm...

dh la lps ni de exm,penin kpala xtau mcm maner....

bila la agaknyer aku leh dpt lsen...

keciwa...huhuhu...


0 comments: